Sigaranın kimlik olması...


I'm looking for the owner of that horse. He's tall, blonde, he smokes a cigar, and he's a pig! *



*şu atın sahibini arıyorum. Uzun, sarışın, durmadan sigara içen ve domuz biri.

4 serzeniş:

Spicoli dedi ki...

Bizim dükkanda beni sormuşsun Travis. Bikaç aya piyasaya dönmeyi umuyorum. Sevgiler.

Travis dedi ki...

elimdeki kagıdı göstererek ; "şu blogun yazarını arıyorum, sigara da içer" diye sordum. gelir birazdan dediler.

mcD dedi ki...

küçük emrahın bi filmi vardı , kırmızı ayakkabı fetişisti kardeşi gülcan, abisinin büyüdüğünü annesine anlatırken "sigara bile içiyo" demişti.
bu da böyle bir anı işte, blogda milliyetçilik yapıp hep gavurlardan gösteriyosunuz ne varsa bizde de var diyesim geldi :)

blogların efendisi dedi ki...

bu adamı sigara içerken görünce bana bi şeyler oluyor.