" Biz kimsenin değiliz ve herkese aitiz. "


Irene - Cuore Sacro

6 serzeniş:

Damlo dedi ki...

işte cahil perilerden sonra en iyi ferzan filmi, artık sevdiğim filmlerden bahsetmene şaşırmıyorum biliyor musun :Pp

gizemsel dedi ki...

:))

cem dedi ki...

sezen aksu-hayat sana teşekkür ederim

gizemsel dedi ki...

Ben en çok trailer parçasını seviyorum. :)

Adsız dedi ki...

julia zenco'nun ''yo soy maria'' şarkısı da mükemmeldir; ama gizemsel sana katılıyorum trailer parçasında andrea guerra her zaman olduğu gibi harika bir iş çıkarmış

Duysev dedi ki...

"sınır yoksa özgürlüğün anlamı ne?"
şimdi bu filmi izlerken düştüğüm ikilem geldi aklıma.filmin ana karakteri gibi bir metroda soyunmaya başlayıp kendime geldiğimde "napıyorum lan ben?" demedim elbet=) ama yine de bu cümlede insanı garip bi sıkıntıya=sonsuzlağa=çıkmaza sürükleyen birşeyler var.evet var!